سرپرست اداره سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در پیامی روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی را تبریک گفت

 

در متن پیام آمده است:

لزوم مشارکت مردمی در ارتقاء خدمات نظام سلامت امری مسلم و اجتناب‌ناپذیر است و اساساً بدون مشارکت عمومی و مردمی، امکان توسعه، رشد و تعالی نظام سلامت یک کشور امکان‌پذیر نیست.

تحقق مشارکت اجتماعی به شیوه‌های گوناگون از جمله با حضور و بروز تشکل‌ها می‌تواند روی دهد وسازمان‌های غیردولتی و مردم‌نهاد، موسسات خیریه و نیکوکاری و انواع دیگر تشکل‌ها می‌توانند در بالا بردن و افزایش سلامت و آگاهی همگانی در این زمینه نقشی بی‌مانند ایفا نمایند.

حوزه مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی، از بدو تاسیس تاکنون توانسته است با ارتباط‌گیری مثبت و متقابل با خیرین سلامت و تشکل‌های مردم نهاد سلامت،گام موثری در جهت توسعه بهداشتی،درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بردارد.

این روز فرصت مغتنمی است به منظور قدردانی از تلاشها و نقش آفرینی‌های تشکلهای مردم نهاد، خیریه‌ها و پویش‌های مردمی که با درکی عمیق و آگاهانه از موضوعات جامعه و شوری نشات گرفته از شعوراجتماعی آنان، در حوادث گوناگون در کنار مردم و در خدمت به همنوعان خود بوده و از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

اینجانب 22 مرداد ماه روز جهانی تشکل‌ها و مشارکتهای اجتماعی، را خدمت همه فعالان مدنی و تشکل‌های اجتماعی و تمامی کسانی که به رسم مکتب والای اسلام با اندیشه نیک، مهرورزی و مسئولیت پذیری اجتماعی در تمامی شرایط یاری‌گر همنوعان خویش در راستای تعالی خدمات سلامت همراه و همگام با مسئولین با گشاده دستی و مناعت طبع حوزه سلامت را همراهی نموده‌اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان آرزوی سلامتی و بهروزی مسئلت می‌نمایم.

دکتر سید رضا آل طه

سرپرست اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


از مجموع 1 رأی